szupervízió alapú nyelvi coaching

 

Szupervízió alapú nyelvi coaching – azoknak, akik mindenből az extrát keresik

A coaching során szorosan együttműködve és a személyes fejlődésedre fókuszálva fejlesztjük nyelvtudásodat.

Igazi partneri viszonyról van szó: a közös munka során meghatározzuk, mi az, ami nálad és éppen pont nálad jól működik.

Egyéni erőforrásaidra és erősségeidre építünk, és azokat a területeket fejlesztjük, ahol te hiányosságokat érzel, ahol bizonytalanabb vagy.

Részletes profilt állítunk fel, így kiderül, milyen tanulási stílus felel meg a személyiségednek, hogy honnan hová szeretnél eljutni, ezért mit fogsz tenni, valamint hogy milyen módszerekkel dolgoztál a múltban, és azok mennyire működtek.

Folyamatosan nyomon követjük a legújabb pszichológiai kutatások eredményeit, és ezeket beépítjük a fejlesztésbe, hogy minél sikeresebb legyél.

A coaching alkalmakat tapasztalt coachok vezetik, akik egyben nyelvi mentorok is. Képzett szakemberek, akik képesek arra, hogy veled együttműködve oldják a gátlásaidat, és úgy vezessenek végig a folyamaton, hogy biztosan elérd a vágyott eredményt.

 

„Olyan volt a légkör, mint egy baráti beszélgetésen, közben mégis tanultam. Speciális nyelvi problémákra ad megoldást. Rugalmas, személyre szabott.” Dr. Börcsök Rita (Ember és Börcsök Ügyvédi Iroda)

„Elsősorban a személyre szabottságban különbözik a hagyományos nyelvórától. Teljes odafordulást, figyelmet tapasztaltam a coachtól.  Nagy hangsúlyt fektet a módszer a tudatos célkitűzésre és az által is segíti a tanulást, hogy tisztáz néhány alapvető kérdést: pl. mi a viszonyunk a hibázással, mi a tanulási stílusunk, stb.

Átbeszéltük, hogy mi okozza nekem az elakadást, és ezzel segített túllendülni rajtuk. Majd teljesen egyénre szabott feladatokat oldottunk meg az órán, amelyek tényleg azokat a témákat célozták, amiket megjelöltem. Először éreztem azt, hogy a tanár odafigyelt arra, hogy én mit szeretnék, és úgy alakította a tananyagot. Illetve egy alkalom után is olyan tippeket kaptam, amelyeket tudok a való életben is használni,  és ezáltal fejleszthetem a nyelvtudásomat.” Nagy Anita (IBM)

 

„Intuitív jellegéből adódóan más, mint a hagyományos oktatás. A tanulót képes kimozdítani a komfortzónájából. A klisémentessége egy érdekes tanórát eredményez.” Szalay Zsolt (kutatás-, fejlesztésvezető, OBO Bettermann Hungary Kft.)