A RÉSZVÉTEL

INGYENES!

IDŐPONT

február 15., szerda
12:00-12:40

ügyfélkezelés

ugyfelkezeles1

Ma már szinte elvárás a cégek esetében az ügyfélbarát-hozzáállás.

Elgondolkodtató, hogy kinek, mit jelent ez a fogalom. Mit jelent az ügyfélszolgálati munkatársnak, a vezetőnek és az ügyfélnek?

Az egész munkafolyamat feltérképezése, átvizsgálása segít az ügyfélkezelés tökéletesítésében.

Egy igazán jól prosperáló cégnek is jól jön olyan látásmód, néhány ötlet és tanács, ami befolyásolja és meghatározza az ügyfélkapcsolat minőségét.

A TRÉNING

CÉLJA

Megvizsgáljuk, hogy milyen személyek játszanak szerepet a sikeres ügyfélkezelésben.
Átbeszéljük, hogy ki, milyen tárgyi és tudás eszkötárral dolgozik a mindennapokban, és vajon mennyire eredményesek ezek a módszerek.
Mik az alapvető elvárások, mik a vágyak, mik a célok, mi segít, hogy minél tökéletesebben végezzük a munkánkat.
Átgondoljuk a motiváció szerepét, kit és hogyan kell motiválni ahhoz, hogy a megfelelő és gyümölcsöző kapcsolat létrejöjjön az ügyfél és ügyfélszolgálat, valamint a cég között.

ugyfelkezeles2
ugyfelkezeles4

MIÉRT ÉRDEMES

RÉSZT VENNI A TRÉNINGEN?

Sokan úgy vélik, hogy erről témakörről mindent tudnak, hiszen napi szinten ellátják vagy felügyelik ezt a munkakört.

Néha pont a rutinnak köszönhető, hogy bizonyos esetekben fásultság, eltompult odafigyelés jellemzi viselkedésüket.

Hiszem, hogy ez az ügyfélkezelési tréning segít átgondolni, átértelmezni egyes munkahelyi helyzeteket; és útmutatást, feltöltődést nyújt a vezetésnek és az ügyfélszolgálati munkatársak további munkavégzéséhez.

VÉLEMÉNYEK

A MINITRÉNINGEINKRŐL

students
Kiss Edó szakmai vezető

AZ ELŐADÓRÓL

KISS EDÓ

Ha megkérdik tőlem, mivel foglalkozom, a legegyszerűbb válaszom: az emberekkel.

Szerencsés vagyok, hiszen az elmúlt években szakmai vezetőként és trénerként nagyon sok különleges emberrel ismerkedhettem meg.
Sokaknak segíthetek, adhatok tanácsot; vezethetem, kísérhetem saját útjukon. Figyelhetem kísérletezéseiket, felfedezéseiket; vagy beszélgethetek velük szakmai, módszertani kérdésekről és elemezhetünk munkahelyi élethelyzeteket.
Hiszek a félelem és gátlások nélküli oktatásban, valamint képzésben; az örömteli, életteli tanítási és tanulási folyamatokban, a kreativitásban, a teljes odafigyelésben, az emberséges és megértő kollegiális viszonyban, az empatikus és elfogadó hozzáállásban.

Az általam készített oktatási tananyagok, kurzusok, workshopok, előadások mutatják meg leginkább, hogy ki vagyok én.:)

RÓLUNK

ETTŐL VAGYUNK KÜLÖNLEGESEK

    • Támogatás
    • Rugalmasság
    • Profi nyelvi mentorok
    • Aktív közösség
    • Szakmaiság
    • Modern, nyitott szemlélet
    • Állandó fejlődés  
    • Országos lefedettség
dreamjobs_scr
vissza2

VÁLASSZON

TOVÁBBI KÍNÁLATUNKBÓL

JELENTKEZZEN

AZ INGYENES MINITRÉNINGRE