Felnőttképzési Intézményi Információk
Engedélyszámok
A felnőttképző engedély száma: E/2020/000205
A felnőttképző nyilvántartásba vételi száma: B/2020/000190
2022 áprilisáig: E-000119/2014
Az 58/2013 NGM Rendelet 2.§ (1) f) pontja szerint a felnőttképzési engedély alapján képzéseket folytató intézmény honlapján rendszeresen közzéteszi a képzési tevékenységére vonatkozó naprakész, objektív mennyiségi és minőségi információkat.
A 2020-ban megvalósított nyelvi (“C” képzési kör) képzések során kitöltött elégedettség-mérések összesített átlagértékei (pontban meghatározva *)
Angol nyelv
Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival? 9,53 pont*
Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával? 9,08 pont*
Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek? 9,13 pont*
Mennyire elégedett a képző intézmény által biztosított infrastrukturális feltételekkel? 9,26 pont*
Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységével? 9,32 pont*
Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével? 9,32 pont*
Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében? 9,30 pont*
*1-től 10-ig pontozva, a kérdésre adandó válasz esetében a számok emelkedő sorrendje az elégedettség mértékének növekedését jelzi
Tanár felkészültsége: 4,84 pont*
Tanár segítőkészsége: 4,84 pont*
Tanár pontossága: 4,87 pont*
*1-től 5-ig pontozva, a kérdésre adandó válasz esetében a számok emelkedő sorrendje az elégedettség mértékének növekedését jelzi
Német nyelv
Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival? 10 pont*
Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával? 8,80 pont*
Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek? 9,10 pont*
Mennyire elégedett a képző intézmény által biztosított infrastrukturális feltételekkel? 8,60 pont*
Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységével? 8,70 pont*
Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével? 8,80 pont*
Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében? 9,30 pont*
*1-től 10-ig pontozva, a kérdésre adandó válasz esetében a számok emelkedő sorrendje az elégedettség mértékének növekedését jelzi
Tanár felkészültsége: 4,90 pont*
Tanár segítőkészsége: 5 pont*
Tanár pontossága: 5 pont*
*1-től 5-ig pontozva, a kérdésre adandó válasz esetében a számok emelkedő sorrendje az elégedettség mértékének növekedését jelzi
A 2020-ban megvalósított tréning (“D” képzési kör) képzések során kitöltött elégedettség-mérések átlagértékei (pontban meghatározva *)
Konfliktuskezelési tréning
Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival? 9,83 pont*
Mennyire elégedett az elvégzett képzés gyakorlati részének oktatóival? 9,77 pont*
Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával? 9,64 pont*
Mennyire elégedett a gyakorlati képzés színvonalával? 9,62 pont*
Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek? 9,58 pont*
Mennyire elégedett a képző intézmény által biztosított infrastrukturális feltételekkel? 9,04 pont*
Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységével? 9,26 pont*
Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével? 9,30 pont*
Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében? 9,44 pont*
*1-től 10-ig pontozva, a kérdésre adandó válasz esetében a számok emelkedő sorrendje az elégedettség mértékének növekedését jelzi
Tanár felkészültsége: 4,98 pont*
Tanár segítőkészsége: 5 pont*
Tanár pontossága: 4,97 pont*
*1-től 5-ig pontozva, a kérdésre adandó válasz esetében a számok emelkedő sorrendje az elégedettség mértékének növekedését jelzi
A 2019-ben megvalósított nyelvi (“C” képzési kör) képzések során kitöltött elégedettség-mérések összesített átlagértékei (pontban meghatározva *)
Angol nyelv
Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival? 9,61 pont*
Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával? 9,54 pont*
Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek? 9,47 pont*
Mennyire elégedett a képző intézmény által biztosított infrastrukturális feltételekkel? 9 pont*
Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységével? 9,43 pont*
Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével? 9,52 pont*
Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében? 9,45 pont*
*1-től 10-ig pontozva, a kérdésre adandó válasz esetében a számok emelkedő sorrendje az elégedettség mértékének növekedését jelzi
Tanár felkészültsége: 4, 90 pont*
Tanár segítőkészsége: 4, 95 pont*
Tanár pontossága: 4, 90 pont*
*1-től 5-ig pontozva, a kérdésre adandó válasz esetében a számok emelkedő sorrendje az elégedettség mértékének növekedését jelzi
Üzleti angol nyelv
Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival? 9 pont*
Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával? 10 pont*
Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek? 8 pont*
Mennyire elégedett a képző intézmény által biztosított infrastrukturális feltételekkel? 6 pont*
Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységével? 10 pont*
Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével? 10 pont*
Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében? 9 pont*
*1-től 10-ig pontozva, a kérdésre adandó válasz esetében a számok emelkedő sorrendje az elégedettség mértékének növekedését jelzi
Tanár felkészültsége: 5 pont*
Tanár segítőkészsége: 5 pont*
Tanár pontossága: 5 pont*
*1-től 5-ig pontozva, a kérdésre adandó válasz esetében a számok emelkedő sorrendje az elégedettség mértékének növekedését jelzi
Német nyelv
Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival? 8.42 pont*
Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával? 7,92 pont*
Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek? 7,27 pont*
Mennyire elégedett a képző intézmény által biztosított infrastrukturális feltételekkel? 8,45 pont*
Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységével? 9,22 pont*
Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével? 9,60 pont*
Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében? 8,22 pont*
*1-től 10-ig pontozva, a kérdésre adandó válasz esetében a számok emelkedő sorrendje az elégedettség mértékének növekedését jelzi
Tanár felkészültsége: 4,37 pont*
Tanár segítőkészsége: 4, 67 pont*
Tanár pontossága: 4, 80 pont*
*1-től 5-ig pontozva, a kérdésre adandó válasz esetében a számok emelkedő sorrendje az elégedettség mértékének növekedését jelzi
Magyar mint idegen nyelv
Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival? 9,92 pont*
Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával? 10 pont*
Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek? 9,96 pont*
Mennyire elégedett a képző intézmény által biztosított infrastrukturális feltételekkel? 10 pont*
Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységével? 9,96 pont*
Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével? 10 pont*
Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében? 9,96 pont*
*1-től 10-ig pontozva, a kérdésre adandó válasz esetében a számok emelkedő sorrendje az elégedettség mértékének növekedését jelzi
Tanár felkészültsége: 5 pont*
Tanár segítőkészsége: 5 pont*
Tanár pontossága: 5 pont*
*1-től 5-ig pontozva, a kérdésre adandó válasz esetében a számok emelkedő sorrendje az elégedettség mértékének növekedését jelzi
A 2019-ben megvalósított tréning (“D” képzési kör) képzések során kitöltött elégedettség-mérések átlagértékei (pontban meghatározva *)
Asszertív kommunikációs tréning
Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival? 9,54 pont*
Mennyire elégedett az elvégzett képzés gyakorlati részének oktatóival? 9,56 pont*
Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával? 9,52 pont*
Mennyire elégedett a gyakorlati képzés színvonalával? 9,35 pont*
Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek? 9,46 pont*
Mennyire elégedett a képző intézmény által biztosított infrastrukturális feltételekkel? 8,55 pont*
Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységével? 9,11 pont*
Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével? 9,14 pont*
Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében? 9,31 pont*
*1-től 10-ig pontozva, a kérdésre adandó válasz esetében a számok emelkedő sorrendje az elégedettség mértékének növekedését jelzi
Tanár felkészültsége: 4, 94 pont*
Tanár segítőkészsége: 4, 88 pont*
Tanár pontossága: 4, 89 pont*
*1-től 5-ig pontozva, a kérdésre adandó válasz esetében a számok emelkedő sorrendje az elégedettség mértékének növekedését jelzi
Kommunikációs tréning
Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival? 9,64 pont*
Mennyire elégedett az elvégzett képzés gyakorlati részének oktatóival? 9,63 pont*
Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával? 9,34 pont*
Mennyire elégedett a gyakorlati képzés színvonalával? 9,35 pont*
Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek? 9,41 pont*
Mennyire elégedett a képző intézmény által biztosított infrastrukturális feltételekkel? 8,21 pont*
Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységével? 9,07 pont*
Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével? 9,15 pont*
Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében? 9,23 pont*
*1-től 10-ig pontozva, a kérdésre adandó válasz esetében a számok emelkedő sorrendje az elégedettség mértékének növekedését jelzi
Tanár felkészültsége: 4, 97 pont*
Tanár segítőkészsége: 4, 92 pont*
Tanár pontossága: 4, 94 pont*
*1-től 5-ig pontozva, a kérdésre adandó válasz esetében a számok emelkedő sorrendje az elégedettség mértékének növekedését jelzi
Tárgyalástechnikai kompetenciák fejlesztése
Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival? 9,31 pont*
Mennyire elégedett az elvégzett képzés gyakorlati részének oktatóival? 9,26 pont*
Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával? 9,10 pont*
Mennyire elégedett a gyakorlati képzés színvonalával? 9,05 pont*
Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek? 9,14 pont*
Mennyire elégedett a képző intézmény által biztosított infrastrukturális feltételekkel? 7,42 pont*
Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységével? 8,56 pont*
Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével? 8,67 pont*
Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében? 8,83 pont*
*1-től 10-ig pontozva, a kérdésre adandó válasz esetében a számok emelkedő sorrendje az elégedettség mértékének növekedését jelzi
Tanár felkészültsége: 4, 88 pont*
Tanár segítőkészsége: 4, 87 pont*
Tanár pontossága: 4, 92 pont*
*1-től 5-ig pontozva, a kérdésre adandó válasz esetében a számok emelkedő sorrendje az elégedettség mértékének növekedését jelzi
A 2018-ban megvalósított nyelvi (“C” képzési kör) képzések során kitöltött elégedettség-mérések összesített átlagértékei (pontban meghatározva *)
Német nyelv
Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival? 9.66 pont*
Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával? 9,19 pont*
Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek? 8,93 pont*
Mennyire elégedett a képző intézmény által biztosított infrastrukturális feltételekkel? 9,26 pont*
Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységével? 9,32 pont*
Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével? 8,83 pont*
Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében? 9,29 pont*
*1-től 10-ig pontozva, a kérdésre adandó válasz esetében a számok emelkedő sorrendje az elégedettség mértékének növekedését jelzi
Tanár felkészültsége: 4,91 pont*
Tanár segítőkészsége: 4, 95 pont*
Tanár pontossága: 4, 93 pont*
*1-től 5-ig pontozva, a kérdésre adandó válasz esetében a számok emelkedő sorrendje az elégedettség mértékének növekedését jelzi
Magyar mint idegen nyelv
Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival? 9,46 pont*
Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával? 9,38 pont*
Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek? 9,33 pont*
Mennyire elégedett a képző intézmény által biztosított infrastrukturális feltételekkel? 9,43 pont*
Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységével? 9,48 pont*
Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével? 9,58 pont*
Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében? 9,42 pont*
*1-től 10-ig pontozva, a kérdésre adandó válasz esetében a számok emelkedő sorrendje az elégedettség mértékének növekedését jelzi
Tanár felkészültsége: 4, 86 pont*
Tanár segítőkészsége: 4, 87 pont*
Tanár pontossága: 4, 90 pont*
*1-től 5-ig pontozva, a kérdésre adandó válasz esetében a számok emelkedő sorrendje az elégedettség mértékének növekedését jelzi
Angol nyelv
Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival? 9,49 pont*
Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával? 9,23 pont*
Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek? 9,24 pont*
Mennyire elégedett a képző intézmény által biztosított infrastrukturális feltételekkel? 8,91 pont*
Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységével? 9,14 pont*
Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével? 9,31 pont*
Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében? 9,31 pont*
*1-től 10-ig pontozva, a kérdésre adandó válasz esetében a számok emelkedő sorrendje az elégedettség mértékének növekedését jelzi
Tanár felkészültsége: 4, 84 pont*
Tanár segítőkészsége: 4, 85 pont*
Tanár pontossága: 4, 78 pont*
*1-től 5-ig pontozva, a kérdésre adandó válasz esetében a számok emelkedő sorrendje az elégedettség mértékének növekedését jelzi
Üzleti angol nyelv
Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival? 10 pont*
Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával? 10 pont*
Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek? 10 pont*
Mennyire elégedett a képző intézmény által biztosított infrastrukturális feltételekkel? 10 pont*
Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységével? 10 pont*
Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével? 10 pont*
Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében? 10 pont*
*1-től 10-ig pontozva, a kérdésre adandó válasz esetében a számok emelkedő sorrendje az elégedettség mértékének növekedését jelzi
Tanár felkészültsége: 5 pont*
Tanár segítőkészsége: 5 pont*
Tanár pontossága: 5 pont*
*1-től 5-ig pontozva, a kérdésre adandó válasz esetében a számok emelkedő sorrendje az elégedettség mértékének növekedését jelzi
A 2018-ban megvalósított informatikai (“D” képzési kör) képzések során kitöltött elégedettség-mérések átlagértékei (pontban meghatározva *)
Informatika
Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival? 9,66 pont*
Mennyire elégedett az elvégzett képzés gyakorlati részének oktatóival? 9,625 pont*
Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával? 9,04 pont*
Mennyire elégedett a gyakorlati képzés színvonalával? 9,125 pont*
Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek? 9,08 pont*
Mennyire elégedett a képző intézmény által biztosított infrastrukturális feltételekkel? 8,96 pont*
Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységével? 8,33 pont*
Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével? 9,21 pont*
Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében? 8,87 pont*
*1-től 10-ig pontozva, a kérdésre adandó válasz esetében a számok emelkedő sorrendje az elégedettség mértékének növekedését jelzi
Tanár felkészültsége: 4, 79 pont*
Tanár segítőkészsége: 4, 75 pont*
Tanár pontossága: 4, 96 pont*
*1-től 5-ig pontozva, a kérdésre adandó válasz esetében a számok emelkedő sorrendje az elégedettség mértékének növekedését jelzi
A 2018-ban megvalósított tréning (“D” képzési kör) képzések során kitöltött elégedettség-mérések átlagértékei (pontban meghatározva *)
Minőségügyi szemléletmód tréning
Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival? 9,78 pont*
Mennyire elégedett az elvégzett képzés gyakorlati részének oktatóival? 9,77 pont*
Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával? 9,47 pont*
Mennyire elégedett a gyakorlati képzés színvonalával? 9,33 pont*
Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek? 9,37 pont*
Mennyire elégedett a képző intézmény által biztosított infrastrukturális feltételekkel? 8,48 pont*
Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységével? 8,84 pont*
Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével? 9,15 pont*
Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében? 9,1 pont*
*1-től 10-ig pontozva, a kérdésre adandó válasz esetében a számok emelkedő sorrendje az elégedettség mértékének növekedését jelzi
Tanár felkészültsége: 4, 98 pont*
Tanár segítőkészsége: 4, 99 pont*
Tanár pontossága: 4, 98 pont*
*1-től 5-ig pontozva, a kérdésre adandó válasz esetében a számok emelkedő sorrendje az elégedettség mértékének növekedését jelzi
A 2017-ben megvalósított nyelvi (“C” képzési kör) képzések során kitöltött elégedettség-mérések összesített átlagértékei (pontban meghatározva *)
Német nyelv
Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival? 9,24 pont*
Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával? 8,76 pont*
Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek? 8,62 pont*
Mennyire elégedett a képző intézmény által biztosított infrastrukturális feltételekkel? 8,56 pont*
Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységével? 8,71 pont*
Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével? 8,85 pont*
Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében? 8,82 pont*
*1-től 10-ig pontozva, a kérdésre adandó válasz esetében a számok emelkedő sorrendje az elégedettség mértékének növekedését jelzi
Tanár felkészültsége: 4,62 pont*
Tanár segítőkészsége: 4, 57 pont*
Tanár pontossága: 4, 54 pont*
*1-től 5-ig pontozva, a kérdésre adandó válasz esetében a számok emelkedő sorrendje az elégedettség mértékének növekedését jelzi
Magyar mint idegen nyelv
Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival? 9,52 pont*
Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával? 9,26 pont*
Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek? 9,26 pont*
Mennyire elégedett a képző intézmény által biztosított infrastrukturális feltételekkel? 9,20 pont*
Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységével? 9,32 pont*
Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével? 9,47 pont*
Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében? 9,52 pont*
*1-től 10-ig pontozva, a kérdésre adandó válasz esetében a számok emelkedő sorrendje az elégedettség mértékének növekedését jelzi
Tanár felkészültsége: 4,86 pont*
Tanár segítőkészsége: 4, 86 pont*
Tanár pontossága: 4, 83 pont*
*1-től 5-ig pontozva, a kérdésre adandó válasz esetében a számok emelkedő sorrendje az elégedettség mértékének növekedését jelzi
Angol nyelv
Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival? 9,30 pont*
Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával? 9,09 pont*
Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek? 8,99 pont*
Mennyire elégedett a képző intézmény által biztosított infrastrukturális feltételekkel? 8,11 pont*
Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységével? 9,03 pont*
Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével? 9,07 pont*
Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében? 9,04 pont*
*1-től 10-ig pontozva, a kérdésre adandó válasz esetében a számok emelkedő sorrendje az elégedettség mértékének növekedését jelzi
Tanár felkészültsége: 4,72 pont*
Tanár segítőkészsége: 4, 71 pont*
Tanár pontossága: 4, 70 pont*
*1-től 5-ig pontozva, a kérdésre adandó válasz esetében a számok emelkedő sorrendje az elégedettség mértékének növekedését jelzi
Üzleti angol nyelv
Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival? 9,04 pont*
Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával? 9,15 pont*
Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek? 8,89 pont*
Mennyire elégedett a képző intézmény által biztosított infrastrukturális feltételekkel? 7,78 pont*
Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységével? 8,74 pont*
Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével? 7,78 pont*
Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében? 9,04 pont*
*1-től 10-ig pontozva, a kérdésre adandó válasz esetében a számok emelkedő sorrendje az elégedettség mértékének növekedését jelzi
Tanár felkészültsége: 4,59 pont*
Tanár segítőkészsége: 4, 67 pont*
Tanár pontossága: 4, 59 pont*
*1-től 5-ig pontozva, a kérdésre adandó válasz esetében a számok emelkedő sorrendje az elégedettség mértékének növekedését jelzi
A 2017-ben megvalósított informatikai (“D” képzési kör) képzések során kitöltött elégedettség-mérések átlagértékei (pontban meghatározva *)
Informatika
Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival? 9,82 pont*
Mennyire elégedett az elvégzett képzés gyakorlati részének oktatóival? 9,72 pont*
Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával? 9,35 pont*
Mennyire elégedett a gyakorlati képzés színvonalával? 9,61 pont*
Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek? 9,54 pont*
Mennyire elégedett a képző intézmény által biztosított infrastrukturális feltételekkel? 9,37 pont*
Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységével? 9,38 pont*
Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével? 9,34 pont*
Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében? 9,53 pont*
*1-től 10-ig pontozva, a kérdésre adandó válasz esetében a számok emelkedő sorrendje az elégedettség mértékének növekedését jelzi
Tanár felkészültsége: 4,82 pont*
Tanár segítőkészsége: 4, 80 pont*
Tanár pontossága: 4, 80 pont*
*1-től 5-ig pontozva, a kérdésre adandó válasz esetében a számok emelkedő sorrendje az elégedettség mértékének növekedését jelzi
A 2016-ban megvalósított képzések során kitöltött elégedettség-mérések átlagértékei (pontban meghatározva)
| 2016. | ANGOL | NÉMET | OLASZ | MAGYAR, MINT IDEGEN NYELV | SPANYOL | ÜZLETRE SZABOTT KOMMUNIKÁCIÓS ANGOL NYELVI TRÉNING | ||||||
| terv | elért eredmény | terv | elért eredmény | terv | elért eredmény | terv | elért eredmény | terv | elért eredmény | terv | elért eredmény | |
| Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival? | 8,25 | 9,21 | 8,25 | 9,66 | 8,25 | nem releváns | 8,25 | 9,17 | 8,25 | nem releváns | 8,25 | nem releváns |
| Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával? | 8,25 | 8,94 | 8,25 | 9,15 | 8,25 | nem releváns | 8,25 | 9,08 | 8,25 | nem releváns | 8,25 | nem releváns |
| Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek? | 8,25 | 8,94 | 8,25 | 9,19 | 8,25 | nem releváns | 8,25 | 9,04 | 8,25 | nem releváns | 8,25 | nem releváns |
| Mennyire elégedett a képző intézmény által biztosított infrastrukturális feltételekkel? | 8,25 | 8,46 | 8,25 | 9,07 | 8,25 | nem releváns | 8,25 | 9,17 | 8,25 | nem releváns | 8,25 | nem releváns |
| Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységével? | 8,25 | 8,97 | 8,25 | 9,46 | 8,25 | nem releváns | 8,25 | 9,08 | 8,25 | nem releváns | 8,25 | nem releváns |
| Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével? | 8,25 | 9,17 | 8,25 | 9,38 | 8,25 | nem releváns | 8,25 | 9,21 | 8,25 | nem releváns | 8,25 | nem releváns |
| Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében? | 8,25 | 8,99 | 8,25 | 9,46 | 8,25 | nem releváns | 8,25 | 9,26 | 8,25 | nem releváns | 8,25 | nem releváns |
| Lemorzsolódás | 30% | 27,33% | 30% | 14% | 30% | nem releváns | 30% | 28,67% | 30% | 0% | 30% | nem releváns |
A Converzum Tudomány Nyelviskola Zrt. 2015. január 1. és 2015. december 31. között végzett elégedettség-méréseinek átlagai a következőek voltak:
| elégedettség a képzések oktatóival | 96% |
| elégedettség a képzésekhez biztosított tananyagok színvonalával | 92% |
| elégedettség az ellenőrzésre alkalmazott módszerekkel | 92% |
| elégedettség az infrastrukturális feltételekkel | 90% |
| elégedettség a képzés megszervezésével | 93% |
| elégedettség az ügyfélszolgálattal | 94% |
| elégedettség a képzéssel összességében | 92% |
Lemorzsolódás százalékos aránya 2020-ben lezárult képzések esetében
| Angol | 12% |
| Német | 23% |
| Konfliktuskezelési tréning | 0% |
Lemorzsolódás százalékos aránya 2019-ben lezárult képzések esetében
| Angol | 31% |
| Üzleti angol | 0% |
| Német | 33% |
| Magyar mint idegen nyelv | 63% |
| Olasz | 100% |
| Asszertívkommunikációs tréning | 0% |
| Kommunikációs tréning | 3% |
| Tárgyalástechnikai kompetenciák fejlesztése | 0% |
| Konfliktuskezelési tréning | 0% |
Lemorzsolódás százalékos aránya 2018-ban lezárult képzések esetében
| Német | 39% |
| Magyar mint idegen nyelv | 25% |
| Angol | 30% |
| Minőségügyi szemléletmód tréning | 0% |
| Üzleti angol | 0% |
| Informatika | 16% |
Lemorzsolódás százalékos aránya 2017-ban lezárult képzések esetében
| Német | 22% |
| Magyar mint idegen nyelv | 10% |
| Angol | 33% |
| Üzleti angol | 24% |
| Informatika | 5% |
Lemorzsolódás százalékos aránya 2016-ban lezárult képzések esetében
| Német | 14,00% |
| Magyar mint idegen nyelv | 28,68% |
| Angol | 27,33% |
| Spanyol | 0,00% |
Lemorzsolódás százalékos aránya 2015-ban lezárult képzések esetében
| Német | 13,33% |
| Magyar mint idegen nyelv | 19,27% |
| Angol | 12,11% |
| Spanyol | 100,00% |
| Olasz | 0% |
| Informatika | 0% |
A Converzum – a nyelvi közösségi tér engedélyezett képzései
| Képzés | Képzési program pontos megnevezése | Képzési program nyilvántartásba-vételi száma |
| Angol csoportos | Angol C2 1 1 039 – C2-es szint | E-000119/2014/C001 |
| Angol egyéni | Angol C2 1 1 091 – C2-es szint | |
| Német csoportos | Német C2 1 1 037 – C2-es szint | E-000119/2014/C002 |
| Német egyéni | Német C2 1 1 092 – C2-es szint | |
| Olasz csoportos | Olasz C2 1 1 043-C2-es szint | E-000119/2014/C003 |
| Olasz egyéni | Olasz C2 1 1 095-C2-es szint | |
| Spanyol csoportos | Spanyol C2 1 1 038 – C1 szint | E-000119/2014/C004 |
| Spanyol egyéni | Spanyol C2 1 1 094 – C1 szint | |
| Spanyol egyéni | Spanyol C2 1 1 094 – C1 szint | |
| Magyar egyéni | Magyar C2 1 1 063 – C2-es szint | E-000119/2014/C005 |
| Magyar csoportos | Magyar C2 1 1 096 – C2-es szint | E-000119/2014/C005 |
| Magyar egyéni | ||
| Magyar csoportos | Magyar C2 1 1 076 – C2-es szint | E-000119/2014/C005 |
| Magyar egyéni | ||
| Üzleti angol – egyéni | Angol egyéb nyelv /üzleti/ C1 3 1 088 – C1-es szint | E-000119/2014/C006 |
| Üzleti angol – csoportos | Angol C2 2 1 069 – C2-es szint | E-000119/2014/C006 |
| Orosz csoportos | Orosz C2 1 1 081 – C1-es szint | E-000119/2014/C007 |
| Környezetvédelem | Környezeti, fenntarthatósági ismeretek képzés | E-000119/2014/D001 |
| Informatika | Számítástechnika a mindennapokban | E-000119/2014/D002 |
| Informatika | Első lépések a digitális világba – IKER1. szintű képzés | E-000119/2014/D005 |
| Informatika | Önállóan használom az informatikai eszközömet – IKER2. szintű képzés | E-000119/2014/D006 |
| Informatika | Ügyviteli és vállalatirányítási szoftver kulcsfelhasználója | SzPk-00173-17-07 4 03 3 |
| Tréning | Asszertív kommunikációs tréning | E-000119/2014/D007 |
| Tréning | Flip tréning- a magabiztos órai jelenlét technikája | E-000119/2014/D007 |
| Tréning | Időgazdálkodási tréning | E-000119/2014/D009 |
| Tréning | Konfliktuskezelési tréning | E-000119/2014/D010 |
| Tréning | Kommunikációs tréning | E-000119/2014/D011 |
| Tréning | Marketing és értékesítési tréning | E-000119/2014/D012 |
| Tréning | Minőségügyi szemléletmód tréning | E-000119/2014/D013 |
| Tréning | Munkaerő-piaci tréning | E-000119/2014/D014 |
| Tréning | Önmenedzselési tréning | E-000119/2014/D015 |
| Tréning | Partnerkezelési technikák | E-000119/2014/D016 |
| Tréning | Prezentációs készségek fejlesztése | E-000119/2014/D017 |
| Tréning | Tárgyalástechnikai kompetenciák fejlesztése | E-000119/2014/D018 |
| Tréning | Üzleti kommunikációs tréning | E-000119/2014/D019 |
| Tréning | Vállalkozói kompetenciák fejlesztése | E-000119/2014/D020 |
Tanúsítvány kiállításának feltételei:
Valamennyi modul vonatkozásában a nyelvi képzés felnőttképzési szerződésben megjelölt óraszámának legalább nyolcvan százalékán való részvétel, valamint a felnőttképzést folytató intézmény által szervezett képzést záró vizsga sikeres teljesítése.
Igazolás kiállításának feltételei:
A felnőttképzést folytató intézmény a nyelvi képzésen való részvételről – a résztvevő kérésére – igazolást állít ki, ha a résztvevő hiányzásának mértéke valamennyi modul vonatkozásában nem haladja meg a képzés óraszámának húsz százalékát, és nem teljesítette a képzési programban meghatározott képzést záró vizsga követelményeit
